Пошуковий запит: (<.>A=Валько Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Кушнир Н. А. Принципы создания современного курса для студентов педагогических специальностей: Личностно-ориентированный подход [Електронний ресурс] / Н. А. Кушнир, А. М. Манжула, Н. В. Валько // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 15. - С. 263-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_15_33
|
2. |
Валько Н. Характеристика курсу "Комп’ютерні інформаційні технології" у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. Валько // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2013_7_8
|
3. |
Карманов В. В. Технология и оборудование переработки отходов растительной биомассы для получения топливных брикетов, гранул и пилетов [Електронний ресурс] / В. В. Карманов, Н. И. Валько // Вестник Херсонского национального технического университета. - 2015. - № 1. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2015_1_17
|
4. |
Валько Н. Формування обчислювальної культури студентів у контексті інформатизації освіти [Електронний ресурс] / Н. Валько, Л. Кузьмич // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 27. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_6
|
5. |
Валько Н. И. Влияние условий гипоксии растительного сырья на активность глутаматдекарбоксилазы [Електронний ресурс] / Н. И. Валько, Е. В. Зубкова, О. В. Стоянова, А. А. Тихосова // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2016. - № 2. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2016_2_18
|
6. |
Кушнір Н. О. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу [Електронний ресурс] / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2015. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2015_1_6
|
7. |
Кушнір Н. О. Підвищення кваліфікації викладачів університету як елемент розвитку інформаційно-освітнього середовища університету [Електронний ресурс] / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько, М. О. Вінник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2016. - Вип. 2. - С. 194-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2016_2_17
|
8. |
Кушнір Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті STEM-освіти [Електронний ресурс] / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько, Н. В. Осипова, Л. В. Кузьмич. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2017_3_41
|
9. |
Валько Н. Досвід впровадження STEM-освіти у США та Канаді [Електронний ресурс] / Н. Валько // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 3. - С. 9-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2018_3_3
|
10. |
Валько Н. В. STEM-освіта вчителів у країнах Сходу та Австралії [Електронний ресурс] / Н. В. Валько // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2018. - № 61. - С. 36-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2018_61_6
|
11. |
Валько Н. Аналіз та перспективи підготовки майбутніх учителів інтегрованого курсу "Природничі науки" [Електронний ресурс] / Н. Валько // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 2. - С. 170-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2019_2_19
|
12. |
Валько Н. В. Робототехніка як засіб підготовки майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін [Електронний ресурс] / Н. В. Валько // Інформаційні технології в освіті. - 2019. - Вип. 3. - С. 38-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2019_3_5 Розглянуто питання використання робототехніки як засобу підготовки майбутніх вчителів до використання STEM-технологій у професійній діяльності. Впровадження інтегративних курсів вивчення біології, фізики та хімії потребує підготовки вчителів природничо-математичних дисциплін для формування у них відповідних компетентностей. Освітня робототехніка, на наш погляд, у поєднанні з вивченням базових дисциплін, є інноваційним засобом для розуміння інтегративності предметів. У більш широкому розумінні, робототехніка є основою для сприйняття і підтримки соціального потенціалу технологій, а отже, і підняття престижу науково-технологічного напряму розвитку у суспільстві. В дослідженні розглянуто навчальні плани для загальноосвітніх навчальних закладів зі шкільних курсів хімії (7 - 9 класи), фізики (7 - 9 класи), біології (6 - 9 класи). Зміст навчальних матеріалів з цих предметів містить години для здійснення проєктної діяльності, в основі якої покладено формування цілісних уявлень про закономірності розвитку науки і технологій. Визначено теми з кожного предмету, які можуть бути реалізовані з використанням робототехніки, навели приклади таких проєктів, а також вказали етапи їх створення. На противагу встановленій думці про робототехнічний проєкт, як проєкт суто з інформаційних технологій чи фізики, наведено приклад трансферу знань з фізики, хімії та біології на різних етапах створення таких систем. Визначено компетентності, що формуються внаслідок реалізації STEM-проєктів з робототехніки, а також види діяльності, які впливають на їх формування. Наведено приклад взаємозв'язків між різними видами діяльності у STEM-проєктах з робототехніки.
|
13. |
Валько Н. В. Побудова моделі STEM-навчання засобами нейронних мереж [Електронний ресурс] / Н. В. Валько // Педагогічний альманах. - 2019. - Вип. 43. - С. 128-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2019_43_22
|
14. |
Валько Н. В. Проєктно-дослідна складова stem-навчання на прикладі створення моделі безпілотного транспорту [Електронний ресурс] / Н. В. Валько // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2019_2_3
|
15. |
Валько Н. Аналіз освітніх програм навчання майбутніх вчителів у контексті STEM-освіти [Електронний ресурс] / Н. Валько // Молодь і ринок. - 2019. - № 10. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_10_21
|
16. |
Валько Н. В. Компетентнісний підхід до формування stem-культури майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / Н. В. Валько // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2019. - Вип. 5. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2019_5_3
|
17. |
Валько Н. В. Стан реалізації Stem-освіти майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін у Європейському союзі [Електронний ресурс] / Н. В. Валько // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 3(2). - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_3(2)__11
|
18. |
Валько Н. В. Алгоритм визначення шляху для автономного руху безпілотного транспорту по лінії [Електронний ресурс] / Н. В. Валько, Т. О. Болгарін, К. В. Валько // Прикладні питання математичного моделювання. - 2020. - Т. 3, № 2.1. - С. 39-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apqmm_2020_3_2
|